Sunday, 24 October 2010

rasa nak termuntah

rasa loya semacam.rasa nak termuntah..hadoiii.. ni la masalahnya kalau tak boleh nak minum kafein tapi gatalGatal miangMiang nak minum jugak. seminggu dua ni asik minum NESCAFE jer. sebabnya taknak tersenggukSengguk kat ofis. tapi bila minum ni la kejadahnya. pas minum dah pening kepala mula menyesal. tapi esok buat lagi.menyesal lagi.buat lagi. menyesal lagi dan buat lagi dan lagi dan lagi......

ahh nescafe ni la yang menyebabkan kepalaku penin dan penin dan peninggg dan peninggggggg..

masalahnya kalau tak minum NESCAFE, mata mengantuk. bila mata mengantuk, baekkk punye landing kepala atas meja. bila landing kepala atas meja tu, pahamPaham je la apa yang akan jadi kat meja ni sebulan dari sekarang. mungkin akan ada peta zimbabwe ke cambodia ke.camtu la..sape mau jawab??

saya memang sangat suka tido.tido juga sangat suka saya. sebab tu dah jadi kesinambungan yang baik. tolong jangan salahkan saya sorang. kami memang tak dapat dipisahkan. salahkan tido juga. boley??

ini budak pening selepas minum nescafe sebab dia sangat ngantok. hasrat murni beliau untuk tidak tidur di ofis sangat la mulia bukan. sila bertepuk tangan untuk diri sendiri.**gambar di atas bukan di capture ketika pening ye. hanya sekadar gambar hiasan.**

1 comment:

  1. saya addict nescafe & coffee..
    satu hari mesti nk secawan

    ReplyDelete