Sunday, 31 October 2010

tekanan pembunuh!!

kalau dah stress macam ni, ape yang korang buat ha??


kalau saya, ni la satu cara hilang stres. kalau stres-->bukak peti ais tengok apa yang ada-->start MASAK!!! lain orang lain cara kan. kalau saya, ni lah terapi nye. tak susah pun. tapi bila dah masak, mesti nak makan kn?? bila dah makan, konfem la makin gemok kn? bila dah gemok, mesti la stress kn? bila dah stress mesti la masak lagi kn?? pastu stress lagi. pastu masak lagi. pastu makan lagi. pastu stress lagi.pastuuuuuuu????? abis tu bila nak abis stress ni??huwaaaaa..

p/s:tengok perempuan kat atas tu. melentik je jari pegang tudung periuk tu. ko tengah masak ke tengah buat photoshoot iklan apron??

tadi baca novel dan terbaca fakta ni yang agak menakutkan. "TEKANAN ADALAH PEMBUNUH SENYAP".. senyap2 je ko buat keje eh.. ko ingat buat keje senyapSenyap tak kene tangkap ke?? tengok pembunuh dato' sosilawati tuh. senyapSenyap konon. pastu kene tang kap gak kan?? eh pesal aku bebel lebih nih. tapi agak geram la kenapa pembunuh tu kene penjara 7 tahun je. tak berbaloiBaloi. daripada penjara 7 tahun, baik lepaskan hari ni jugak. takde bezanya.. haaa kan dah kuar ayat emo pagiPagi nih.

haishhh lepas ni no more stresss ok?

2 comments:

  1. kalo eryn stress giler
    eryn nye napsu makan mmg hancusss
    lupe dah segala diet bagai..huhu

    ReplyDelete
  2. tau xpe.sama la ngan akak. kepala stress, mulot tetap lalu mkn..haha

    ReplyDelete