Thursday, 28 October 2010

kentang goreng lazat nom nom nyum nyum

dari dua tiga minggu yang lepas mulot asik rasa nak makan kentang goreng.kepala asik pikir kentang goreng.. kaki asik nak pegi beli kentang goreng.hati asik cintacintun dengan kentang goreng.. nape ni haaa?? kene rasukan kentang goreng agaknya..Grrrrrr

tapi agak demand jugak la. hanya siang terbayang malam merindu
kentang goreng yang baru lepas goreng panasPanas yang garing lagi tu. taknak yang kfc ke mcD ke. diorang punye kentang goreng memang panas tapi bila angkat tu macam liuk lentok sikit kan. taknak yang tu.nak yang keras. baru bes dan nikmat~~~

tapi dari dua tiga minggu lepas dok idamMengidam, baru dapat makan 3kali. kira berjaya la tahan nafsu kan.kalau jenis tak tahan nafsu memang sehari 3kali dah makan.

mulaMula dapat makan yang ni. paksa incik matkool beli yang tak masak lagi.pastu goreng sendiri kat rumah. memang nikmat nak mamp la. tabur pulak mende alah kat bawah ni. memang terbaekkkk..black pepper ni yang berperisa tu. kalau takde yang berperisa, tabur blackPeper biasa pastu tabur garam sendiri sudeyy.


kali kedua dapat makan yang ni. tapi makan 1 batang je tau. bukan 2 batang mcm kat gambar tu.


kali ketiga dapat makan yang ni. eh, ni perkara sama je kat atas. kata dah mengidam kan. harus la makan mende alah yang sama berulang kali.

pagiPagi datang ofis dah gugel gambar
kentang goreng. mahunye tak mengidam mcm orang preggy kembar 10... kononnya nak jamu mata tapi tak pasalPasal perot menyanyi riang gembira.

nak
kentang goreng!!!tapi...ade tak insanInsan yang arif lagi bijaksana yang boleh cipta kentang goreng yang boleh menguruskan badan. kalau rasa diri anda bijaksana, baik pegi cipta sekarang!!! ngehNgehNgeh

2 comments:

  1. hana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sampai hati buat aku jadi teringin..ahahahahaa...sedap weh!!!!!belanja mcd..ahaahahhaa

    weh jemput singgah blog masa depan aku..hahaha..
    http://sweetlikekisses.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. piya, mcD punye kentang goreng tak nikmat. yang goreng sendiri nikmat wooo..
    meh datang rumah aku banje kentang goreng sekilo..ok???

    ReplyDelete