Tuesday, 12 October 2010

nak menjiwangkan diri sekejap boleh tak?

weekend lepas sudah berdatingDating tapi sangatSangat rindu anda la incik mat kool.. kalau tak jumpe lama of kos akan rindu. tapi bila jumpa laaaagi rindu..

bayangkan baru naik bas 2minit saya sudah meseg incik mat kool yang saya windu dia.. owwhhh sangat mengada kan. padahal masa tu bas tak jalan pun lagi. incik mat kool ada lagi kt bawah bas. eh bawah?? luar bas kot..

sudahSudah.. malas la nak jiwangJiwang ngadeNgade mentelMentel gedikGedik. *maluuuu*

next entry nanti upload gambar berdatingDating banyakBanyak hokey tak??? sebelum tu tatap la dulu gambar ni. sekali sekala nak jugak glamerkan buah jantung sendiri. baru la dapat kasih sayang lebih..wakakaka


gambar kenangan ni weiii.. raya 2007 kitorang 1st time raya as a husbandANDwife.. eh eh tak. silap pulak. as a kekasih jantung hati.. *gedik!!*

pesanan untuk incik mat kool--> aku rindu sayang kamu!!! jom karoke nyanyi lagu black..haha

2 comments:

  1. hehehhee! cina mat kool dah lama tak lalu depan umah aku :)

    ReplyDelete