Sunday, 10 October 2010

**Mengantuk**Sleepy**Mengantuk**Sleepy**Mengantuk

owwhhh.. sangat mengantuk kat ofis hari ni. pesal haa??? tengok la title entri. kan nampak sangat ngantok kan?kan?

awal2 pagi lagi dah menguap seperti ni.

kemudian tertidur kat meja seperti ini. tapi takde roti. hanya berbantalkan karipap beli kat kedai makcik depan umah pagi tadi..hahh?? tipu jer..

lepas 10 minit, tetibe terjage. dan2 pegi cuci muka

tapi lepas 20 minit ape jadi??tertido semula baiii. bajet tengah baca buku dengan tekun padahal tengah tido dengan tekun. ade ke orang tido tak tekun weii??

saya rasa shaitonnn hijau ni dah merayap dalam tubuh badan saya. eh ye ke shaitonn ni wei?? tak kenal lak saya. main hantam saja. lunch tadi sudah paksa diri minum nescafeO. kalau mengantuk jugak, saya sumpah shaitonn hijau ni jadi warne pink..eh??ape kene mengena pulak??shaitonn bila tukar kaler memang dah jadi baik ek?? konfius konfius..

shuh shuh.. korang gi main jauhjauh boleh tak?? gue mahu taip entri baru kat belog gue nih. kang tak pasal-pasal tertido atas keyboard ni pulak..

ok la bai. nak tido. eh tak tak.. nak buat kerja. yes2 nampak shaitonn lari bergelimpangan bila saya taip nak buat kerja..tau takott.. :D

No comments:

Post a Comment