Thursday, 14 October 2010

nak ubat kurap?? meh nak bagitau meh..

sapa yang ada kurap tu, cepatCepat je nak klik nih.. kan??

penah dengar bakau kurap tak?? andaAnda kalau ada kurap tu, pegi la cari cepatCepat. ni saya jumpa dekat Tanjung Piai. kat tempat lain tak tahu la.. kalau nak membaikpulih kurap korang, pegi la cari cepat. eh tapi jangan salah paham tau. tuan blog takde kurap. suci bersih lagiiii..hihi

ok. ni bunga dia. kalau nak hilangkan kurap tu boleh la petik bunga dia ni. tapi nak petik bunga dia ada syarat tau. kene dudok bersimpuh dan hanya boleh memetik sekuntum dalam masa 5 minit. maknanye 5minit petik satu 5minit petik satu.paham? kalau langgar pantang larang tu, memang kurap korang makin bertambahTambah. takot tak??

nak tau lagi???









dan lagi???














sebenarnya kan, sebenarnya kan..














sebenarnya kan..hadoi takotnye nak cakap.. cerita kat atas tu AUTA sajer.ke tak tau auta tu ape. dengan kata lain Mitos yang dicipta oleh saya dan dengan kata lain TIPU jer(mati aku kene baling selipar pasni). relek der. gurau pagi kan.. gurau sikit pun tak boleh. sentap la korang nih.

ok2. gurauGurau jugak tapi kalau gurau kasar macam ni, baik ditebus balik dengan bagi info berguna. see, saya mentipu sekejap je. lepas tu dah jadi baik semula.. kan hari jumaat. erk???

nak info sebenar klik la gambar kat atas tu. kalau tak klik memang tak nampak sebab CLEAR sangat gambarnya.. ada la info sikit pasal bakau kurap ni. bakau ni takde kene mengena dengan orang yang ada kurap pun.. wakakakaaa.. jangan marah ha..

sapa ada kurap tu, pegi la jumpa doktor. saya tak mampu nak ubati korang..**wink**

p/s-->> sy jumpa bakau kurap ni masa pegi tanjung piai 2minggu lepas. next entry nanti kite storyMoryNoryOryPory(eh ngarot mende nih)pasal tanjung piai. ok??

No comments:

Post a Comment