Thursday, 7 October 2010

mangsa ibu bapa yang jimat cermat berhemat dan KEDEKOT!!!

saya punye problem memang jenis malas nak baca emel. tadi bukak emel lame2 n terjumpa mende alah ni..

bangang tak??bangang tak?? punye la nak jimat pampers anak. sekarang ni mak ayah die penjimat ke penkedekot?? kalau saya jadi anak die, sumpah saya dendam sampai hari tua.. hahaha

4 comments:

  1. mula aku tak perasan ape motif gambar ni, beby kene buang ke ape..
    sekali tengok yang kat bawah, hahahahahaha.
    at least pegi la beli pempers tiruan kan?
    hishhh.

    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. tau xpe..kedekot gile babeng la mak ayah die. buat anak tau. nak jage anak kedekot nak mampos.bodo jer..haha

    ReplyDelete
  3. hadoii, terok punya mak bapak, bdk tu kompom menyesal jadi anak die...hahahahh

    ReplyDelete
  4. aiseh..sampai mcm tu ek..sian anak tu

    ReplyDelete